Billiga flygbiljetter till Teneriffa

Teneriffa är en ö som jag faktiskt är lite nyfiken på att besöka även om det är ett populärt turistresmål. Jag har haft flera vänner som har besökt ön tillsammans med sina familjer och de har haft trevliga vistelser på ön. De har varit nöjda med resan, de har ätit god mat och tyckt att det har funnits mycket för barnen att göra, samtidigt som omgivningen har varit väldigt fin.

Jag såg precis att det fanns billiga flygbiljetter dit och detta fick mig att fundera ännu mer på om jag skulle köpa mig en resa dit. Det hade ju varit lite annorlunda att fira Nyår där, istället för hemma i kalla Sverige. Jag tror nämligen att de ska ha fint vänder där nu då ön ligger så pass lång söderut. Eftersom det fanns så billiga flygbiljetter dit så skulle man passa på, tillfället kommer kanske inte igen.

Länk tips billigaflygbiljetter.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0