Lågprisflygbolag flyger till Sardinien

Sardinien är en italiensk ö som jag gärna hade velat besöka. En av mina väninnor har varit på ön för en del år sedan och hon hade en fantastisk vecka där. Ön ska vara fantastiskt vacker från vad jag har sett på foto och jag hade därför gärna vela resa dit. Numera kan man faktiskt hitta många billiga flygbiljetter dit då flera av lågprisflygbolagen flyger dit som Ryanair, Easy Jet, Air Berlin och German Wings.

Jag blev faktiskt förvånad över att så många lågprisflygbolag flyger dit men detta är ju en positiv överraskning när man planerar en resa. Jag hade velat åka dit tidig sommar eller hös, när det inte är så jättevarmt där. Jag tror inte att jag åker dit nästa år men kanske året efter, det hade som sagt varit fantastiskt för mig att besöka ön. Hittar jag dessutom billiga flygbiljetter så är det ännu bättre. Jag hade kanske till och med kunnat få med mig min väninna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0